Bra helg

Har haft en superbra helg! Ska jag berätta, okej då.

I lördags sov jag lääänge, träffade Zara och kollade in hennes lägenhet. Sedan åkte jag till Mormor och Morfar och fikade och solade i några timmar. på kvällen blev det Bulls med Emily, Jessi och Adam. Ganska lungt eftersom fredagen var så pass galen!

Söndagen började med en riktigt tjejfilm. Sedan åkte jag och pappa till Motor Halland och tittade på bilar och såg även playtones spela. Efter det åkte vi och spelade åters första minigolf vid Östra stranden. Jag förlorade men pappa blev bästa för året på minigolfbanan med 33 poäng. Vad jag fick behöver jag inte berätta.
Emily kom till mig vid fem och käkade rabarberpaj och sedan avslutade vi denna underbara helg med Jessi och Pirates of Caribbean 4 på bio som var jättebra!

Och nu är jag ledig måndag tisdag! Wohoo får väl se vad man ska göra då!

Kommentarer
Postat av: Jess

Din lilla lyckost vad du har det bra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback