Tjohej

VILKEN PLUGGDAG det blev, haha. Vaknade vid tio, käkade, duschade och följde med mamma och pappa och handlade. Fikade på Maxi och åkte hem. Läste ca 10 sidor sen gick jag och mamma till Mormor och Morfar och fikade och gick hem igen. Och nu ska vi käka och sen gå till doktorn. Hejja mig haha!

Men vi har fått bra motion idag i alla fall. Hissen var sönder när vi kom hem från Maxi så fick släpa kassarna 6 våningar. Sen gick vi till och från äventyrslandet så jag har varlit ganska duktig i alla fall. Bara inte duktig på det sättet som jag egentligen skulle.

Puss o kraam

Kommentarer
Postat av: Jess

Låter som en härligt dag tycker jag! Hoppas det gick bra hos läkaren. Vi får höras.

2011-05-17 @ 19:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback