Sunshine & ELLE Magazine



Jag fick ett ryck i eftermiddags och städade mitt rum ordentligt. Hade tre elektriska apparater som inte ens funkar som har stått och samlat damm ett bra tag nu. Damsugade alla lister, haha. Ställde ner massa saker i källaren och röjde lite i några lådor. I min minneslåda som jag kallar den hittade jag massa foton och böcker där folk har skrivit roliga saker när dem varit hos mig när jag var mindre. Sjukt kul!

Efter det satte jag mig i solen och läste min tidning och mådde allmänt bra.

Nu ska jag fixa tacos till mig och mamma. Har varit sugen på det i flera dagar nu så äntligen är det dags haha. Det är typ jobbigt när man inte har ätit tacos på länge, det är ju såå gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback