Mina hemligheter

En sjukt rolig bok som kan göra vem som helst på bra humör på ett litet kick. Ligger och garvar varje gång jag öppnar boken! Haha



Här är några exempel på huvudpersonens hemligheter .

1. Min Kate Spade väska är fejkad
2. Jag älskar söt sherry, universums töntigaste dryck.
3. Jag har ingen aning om vad NATO står för. Eller vad NATO är.
4.Jag väger 59 kilo, inte 52 som min pojkvän Connor tror. (Fast till mitt försvar ska jag säga att jag tänte börja banta när jag sa det. Och det är faktikst bara en siffra som skiljer.)
5. Jag har alltid tyckt att Connor är lite lik Ken. Ken i Barbie och Ken alltså.
6. Ibland när vi är mitt uppe i pssionerat sex blir jag full i skratt.
7.Jag misste min oskuld till Danny Nussbaum i gärstrummet medan mamma och pappa satt nere i vardagsrummet och tittade på Ben Hur.
8. Jag har redan druckit upp vinet som pappa sa till mig att lagra i 20 år.
9. Mammas och pappas guldfisk Sammy är inte samma fisk som jag skulle passa när dem var i Egypten.
10. När min arbetskamrat Artemis retar gallfeber på mig vattnar jag hennes krukväxt med appelsinjuice. (Det blir nästan varje dag.)

11. En gång drömde jag en märkilg lesbisk dröm om Lissy som jag bor ihop med.
12. Jag tycker att stringtrosor gör ont.
13. Innerst inne har jag alltid varit övertygad om att jag inte är som andra och att ett nytt otroligt spännande liv väntar mig precis runt hörnet.
14. Jag har ingen aning om vad den här kostymnissen babblar om.
15. Och jag har redan glömt bort vad han heter.

LÄS DEN!



Kommentarer
Postat av: Stefan Nilsson

Gillar argumentet om att det bara är en siffra som stämmer. 90 Vs 60 kg. Bara en siffra ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback