Happy Monday

Nu är det så att jag har bara ETT kapitel kvar av min naturkunskap sen ska jag bara göra ett slutprov på 4 timmar och sen är JAG FÄRDGIG!!!!!!!!! Fan vad gött det känns.. Om jag klara det. Då kan man börja njuta lite mer av dagarna och vara ledig när man väl är ledig utan att behöva tänka på annat. Så sjönt det ska bli.. om jag nu klarar det.

Jobbar eftermiddag idag 14.30 -21.20. Imorgon är jag ledig och då ska jag till en hudläkare för att ta reda på vad det är som jävlas med mina läppar. Har fått sår och haft sjukt ont runt dem och har känt mig som en clown de senaste veckorna så nu får de fasen säga vad problemet är. Hoppas på det bästa. Sen blir det plugg plugg plugg. Slutspurten nu och det känns såååå bra!

Idag är en bra dag. Har inte gjort något speciellt vettigt med det är bra. Livet är gött idag!:D

Tjohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback