Firmafest

Jag hade en så sjukt jävla bra kväll igår. Så kul har jag nog inte haft på jag vet inte hur länge. Anledningen heter firmafest.

Det var nämligen så att dem på jobbet vann någon tävling (vet inte vad riktigt) och då skulle årets kock komma och laga trerätters middag till oss alla. Jag slutade klcokan kvart över sju så fick gå direkt upp till fikarummet där ett långbord var uppdukat och alla satt och lyssnade på kocken. Helvete tänkte jag för jag hade valt att ha klackskor på mig. Det är liksom nte det bästa sättet att smyga på när man är sen. Men men. Vi käkade hur god mat som helst och Nicklas och Håkan gick och fyllde på dricka stup i kvarten (minst. Var 5 minut skulle nog vara mer passande) och vi hade det hur kul som helst. När vi käkat färdigt så drog Icas-elit iväg till Anna och fortsatte festen där. Mer alkohol, dans och musiken var på högsta. Taxin tog oss till stan efter tolv och sedan gick vi loss på Caféet och dansade till stängning. Sjukt kul kväll måste jag säga så tack till alla som var med!

Tjohej, idag har man varit lagom trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback