Burn baby burn!

Igår bestämde vi oss för att sätta oss och käka lunch och fika i en picassoparken. Där blåste det en hel del så vi satte oss i parken vid biblioteket istället. Käkade pasta från pastavagnen och jag hade med mig rabarberpaj som jag lagade i söndags. Sjukt gott.
Vi satt där i några timmar och när jag sedan kom hem upptäckte jag att jag hade bränt mig. På vänsta armen, på vänsta benet och på vänsta delen av ansiktet. Wohoo. En snygg liten rand syntes från solglasögonen och jag kände mig superläcker. Not!
Som tur är så ar det lagt sig i ansiktet idag men jag har en fin bärnna på axeln som jag säkert kommer få ha där resten av sommaren.

Idag ska jag in en sväng till stan med mamma och äta lunch sedan ska jag umgås med en vän. Nu börjar solen titta fram också, kanske ska ta högersidan idag då!

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback