And people who makes me happy again

Okej jag var sur innan idag men det gick ganska snabbt över.

Till att börja med så kostade inte mina krämer på apoteket alls så mycket som jag trodde haha. På grund av högkostnadsskyddet fick jag bara betala ynka 43 kronor och när jag gick hem sen kände jag mig som en riktigt vinnare. Wohoo!

Sen gick jag och fikade med Jessi, Emily och Joefine på Fribergs och satt och snackade och planerade in lite roligheter fram till 5. Mys!

Och ikväll har jag än så länge käkat bakad potatis med en jättegod röra och kollat på Charlie st Cloud (eller nått) med mamma.

Nu, hmm vet jag inte alls vad jag ska göra, orkar inte bara sitta och titta på tv. Får väl hitta på något. Måla? Haha, fan vad jag målar hela tiden nu. Får inte bli för besatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback