winedruvs

My god vad jag har hunnit med att göra saker idag. Pappa väckte mig halv 10 och sedan gick vi ut och gick en låång promenad i det fina vädret. Så sjukt underbart när solen värmde i ansiktet. VAr ute i över en timme och sedan begav jag mig till biblioteket med Zara och hjälpte henne att plugga svenska. Mest satt jag och käkade vindruvor men vi hade det mysigt!

Efter detta gick jag och pappster till Farmor och farfar och fikade och kollade handbollen. Skit att Sverige inte kunde vinna, jäkla Spanien som bara kom och förströde. En ganska konstig match där bollarna mest flög härs och tvärs.

Ikväll har jag bara hämtat mamma, käkat pizza, kollat på solsidan och wallander. Kuligt.

Nästa vecka blir det hårdträning, varje dag ska vi köra och riktigt tufft ska det va. Beach 2011 här kommer vi!!



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback