Utrååååkaaaaad

Kan man väl säga att jag är nu. Brukar vara det var och varannan dag nu förtiden. Och varför det, jo för att jag inte har någonting att göra. Absolut ingenting. Jag vaknar, äter frukost, facebook, kollar något avsinitt av någon serie, facebook, kanske två avsnitt, går och tränar, äter något, kollar en film, facebook, mamma och pappa kommer hem, äter mat, kollar tv, kollar film och sen kan jag inte sova på kvällen så då kollar jag ännu en film. KUUUL!

Vad gör man när man inte har något jobb och inte vill slösa pengar och vill görna någonting vettigt? Någon?

Har i alla fall skickat in mina papper till Vikariepoolen nu så får hoppas att man kanske kan få någonting där.

Imorgon blir det i alla fall kalas!=)

/A

Kommentarer
Postat av: Jess

Man gör sm du och jag gör nu. Bloggar på sina redan halvdöda bloggsidor :) Haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback