That was when I ruled the world!

Nu har jag gjort det kära syskon och Tobbe! Bokat biljett så jag kan följa med er i sommar och se Coldplay! Sååå sjukt kul det ska bli!:D

Och jag hittade dessa bilderna från sommaren 2008 bland mina gamla bilder!



Idag blir det jobb mellan 14-21 och imorgon mellan 7.45-14. Känns riktigt bra och måste ju tjäna in pengarna till biljetten nu också, den kostade nämnligen 995 kr. Gjorde lite ont faktikst, fast ganska bra nu. Hoppas bara att jag kan få lidigt! hihihihihi

Kommentarer
Postat av: Jess

Aaaw, de fina bilderna får du skicka till mig. De försvann när min dator kraschade...



Coldplay kommer bli så kul i sommar! Snart släpps det nog ut vilka fler artister som gästar festivalen så vi kan få ännu mer sköj för pengarna. Det kommer bli grymt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback