Stormigt värre

Hehe det var bara att stänga av datorn och sätta på den igen så fungerade alla tangenterna igen! Man får inte vara dum. Finns antagligen ett otroligt mycket lättare sätt att göra det på, men eftersom jag inte är så datorkunnig så valde jag att göra på detta viset okunniga viset.

Mamma väckte mig nio idag så jag sov vidare till tio. Inget ovanligt när det gäller mig, men det är svårt när man inte har någonting som man ska göra. Gick och tränade med Nicke, hem och käkade, stan med mamma och Cina och sedan fika hemma hos brorsan. Trevlig dag. När jag och mamma kom hem kände vi att vi behövde träna lite till så vi körde på med MRL utan L, alltså mage och rumpa, det är väl mest det vi vill träna och vi tränade ju benen hårt igår. Dessutom lagade vi en otroligt god kasslergratäng som vi definitivt ska göra igen! Gott alltså.


Så här mycket blåste det typ idag. Kom knappt framåt när jag cyklade till gymmet så jag var gott uppvärmd tills jag kom dit!=)
(googlebild)

Kommentarer
Postat av: Jess

Nu ska syrran ge dig lite tekniska tips. Du lyckas nämligen göra som jag gör ibland. Sätta på det engelska tangentbordet genom ett snabbkommando (som jag inte lyckats lista ut än, men ändå alltid gör....hmpf!)



Nere i höger hörn ser du att det står SV. När det blir fel står det troligen EN, vilket innebär att du lyckats flippa till engelskt tangentbord. klicka på förkortningen och välj Svenska igen! Tadaaa! ;)

2011-02-08 @ 22:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback