Rubrik!

Idag blir det jobb igen. Ska börja två timmar tidigare än planerat och det är ju nice. Har redan fått 8 timmar mer än det står på schemat och det kommer vara såååå nice när pengarna kommer in på kontot när jag väl är hemma i Svea igen. Det var ju ett tag sedan nu.

Igår var jag ledig och hade en riktigt bra söndag. Vaknade kollade lite gossip girl. Mamma och jag började prova kläder till Thailand, kollade ett avsnitt av lilla huset på prärien. Satt och solade lite på balkongen, träffade Zara och gick en promenad i solen. Gick hem snackade skit och drack kaffe. Sydde in min nya tröja, käkade asgod mat och kollade på film och solsidan på kvällen. Bra söndag tycker jag!

Nu blir det i vart fall 7 timmars jobb! Wohoo money money!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här--->
http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-23 @ 09:42:51
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback