Live your dreams

Jag klarade att gå upp 8 idag, hejja mig!

Har varit iväg en sväng i stan idag och sedan har jag bakat scones, kollat på save the last dance, diskat och fixat naglarna. Ska snart gå in till stan igen och köpa annanas, pappa ska göra pizza idag och det är ju såå gott med annanas på!=)

Så ska jag träna ett ordentligt pass också eftersom det inte blivit så mycket träning varken tisdag eller onsdag. Efter det så ska jag hämta mamma på jobbet. Ja, det var väl min dag det.


Detta var typ min absoluta favoritfilm när jag var mindre. Jag var alltid super lycklig när jag fick låna den av Vican, haha. Och det var så sjukt kul att kolla på den igen. Derek är typ världens mysigaste kille dessutom haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback