Kom om du tror att du kan förföra mig! La la la!

Har varit hos Crille och Sandra och tittat på deras nya fina lägenhet. Eller vi kom fram till att dem har bott där i 5 månader nu så lite sent kanske, haha. Men jag har ju faktikst bott i London några av dem månaderna så det blir ju lite svårt då. Men de bodde i alla fall väldigt fint och det bjöds på hemlagad kladdkaka och grejer så det var riktigt trevligt. Nej, inte bara för kladdkakans skull men det var definitivt ett plus!

Ikväll blir det nog ganska lugnt, kanske ska hämta upp en viss vän klockan halv 5 imorgon bitti så då kan man ju inte anstränga sig för mycket, haha!

Nu ska jag och mamma köra MRL här hemma, visst är vi duktiga. Hej sexpack här kommer vi!


Annars så kanske man bara skulle ta och göra såhär så är allt fixat och klart. Eller?


/A

Kommentarer
Postat av: Anonym

HaHa nej det tror jag inte vi ska göra:) M

2011-02-04 @ 21:48:59
Postat av: Jess

Haha! Du är inte riktigt frisk ibland du ;) Kan fungera som tillfällig lösnign dock. Men så duktiga som ni verkar vara så står ni nog där med riktigt sexpack till sommaren. Ni får dela med er av ert program tycker jag, så jag kan köra här hemma. Puss!

Postat av: JtotheOtotheAtotheNtotheNtotheA

HAHAHAHA!



Gör det och du får en tia, pråmise!



och han är med i vampire diaries och han och damon kickar edward's ass väldigt hårt! SE DET! (och glee och gossip girl och how i met your mother så behöver jag inte känna mig nördig och sorglig ensam)

2011-02-07 @ 17:29:55
URL: http://uppepavinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback