J to the O to the B to the B

Vet ni vad?! Idag har jag jobbat. Det ni! JA JAG HAR FÅTT JOBB! Som man kanske kunde förstå i mitt förra inlägg. JAg har fått jobb på Ica supermarket söndrum och jag är så sjukt glad för det. Jag ska hoppa in för dem som är sjuka och inte kan jobba och så och det kommer att vara minst 10-12 timmar i veckan. Det kasnke inte ser så mycket ut för världen, men nu innan jag åker iväg så ska jag jobba ca 50 timmar och det är ju niiiice! Så ja, som sagt jag är glaaaad!:D

Så jag jobbade några timmar igår, gick till arbetsförmedlingen och bokade om min tid där, gick till tandläkaren och bokade om min tid där och gick till tudorkliniken för att kolla mina eksem som inte är eksen. En syster kollade på det, men får inte tid hos läkaren förns den 28. Buhu. Sen fikade jag hos mormor och morfar och efter det sprang jag inom apoteket för att köpa hudkrömer och sånt tråkigt.

Och nu har jag lagat broccoli och fetaostpaj till mig och mamma.

Fasen vad mycket jag har hunnit med att göra idag. Det är nog den mest fullproppade dagen sedan London, illa alltså.

Och enligt M så har jag adhd... hmmm!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Gillar du sol, bad och värme? Älskar du att bada i havet?



Då tycker jag att du ska kika in hos mig och delta i min senaste tävling. Just nu kan du vinna presentkort till en resa!



Kram, Marielle




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback