Februari here we come

5 besökare hade jag igår fy faaasen! Haha.

Ny månad, nya möjligheter.

Idag har jag gjort hela två goda gärningar och klockan är inte ens 12. Det ni. Det gick bra att gå upp imorse, trots att det var så längesedan. Fäljde snällt med Zara till sjukhuset och väntade tills hon kom ut och var helt bedövad i munnen. Jag tyckte synd om henne men skrattade inombords!=)=)
Vi gick hem till henne och jag fick mackor och juice mendas Zara inte får äta på tre timmar. Kom en stund senare på att jag glömde min väska på sjukan och fick lite smått panik. Gick tillbaks och hämtade den och sedan när vi var påväg tillbaks så var det dag för goda gärning nummer 2.

I korsningen vid Actic hade en bil lagt av och en man gick ut och frågade om vi kunde hjälpa honom att putta in den på parkeringen. Så jag satte mig i bilen och svängde fint in den på parkeringen. Efteråt kände mannen igen mig och det visade sig vara min gamla konfirmationspräst. Haha, men det var kul att han kände igen mig.

Vilken medmänniska man är alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback