Can we pretend that airplane in the nightsky are like a shooting star?

Idag har varit en väldigt mycket bättre dag en igår! Vaknade dock 11 istället för 8 men det funkade ändå. Istället för att gå till gymmet körde jag lite egenträning här hemma i form av MRL (mage, rumpa, lår). Jag och mami har tagit låtarna från passet på gymmet och gjort en egen list på spotify så nu ska vi träna varje dag.

Vid två åkte jag, mami och Danne mot helsingborg och IKEA där det skulle handlas hyllor och grejer till brorsan. Så långt hemifrån har jag inte varit på länge och jag fick nästan hemlängtan. Nä, jag ska sluta vara ironisk. Det var riktigt roligt och vi fikade kaffe och kladdkaka. Jag och mamma gick och vad Dannes slavar och fick gå och fråga dem som jobbade där, lyfta de sakerna som han inte ville bära och jag fick ansvaret att köra vagnen vilket jag fick kommenterat att jag var dålig på ett flertal gånger. Och här försöker man vara snäll.

Direkt när vi kom hem vid 7 åkte jag och hämtade pappa på flygplatsen för han hade varit i Stockholm över dagen. Åkte hem, lagade mat, kollade på Upp. Vilken otroligt mysig film och sedan har jag degat framför datorn.

Imorgon ska jag gå upp klockan åtta, får se om det går bättre än vad det gjorde idag. Alltid lika spännande.

Kommentarer
Postat av: Daniella

så fin bloggen har blivit :) vi måste ses snart! pusss

Postat av: lovisa

Hej där!

just nu har jag en tävling på bloggen där du har chans att vinna en snygg bikini/monokini från fashionbox.se!

om du vill delta kan du kika bloggen för att läsa mer om regler!:)



ha en fin dag!

2011-02-03 @ 11:17:36
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback