23 februari

Skulle egentligen tränat vid tio idag, men fick ett sms av Anna att hon hade huvudvärk och då orkade jag inte gå dit. Så för att kompensera lite så bakade jag kakor och åt upp hälften, haha. För att kompensera lite som sagt! Men tyvärr så fick jag lite dåligt samvete när jag väl kom till jobbet, fast det kanske var för att jag inte kunde motstå kakorna i fikarummet heller. Fasen då, jag som har blivit ganska duktig på sånt den senaste tiden.

Jag skulle stänga kassorna och allt själv idag, men Annie var snäll och stannade kvar och hjälpte mig så det gick toppen. Imrogon klara jag nog det helt själv, wohooo. Känner mig så duktig när jag får göra sånt efter en vecka!

Jag skulle egentligen varit ledig tisdag, fredag och måndag men nu blir det att jag får jobba 8 dagar i rad för att alla är sjuka. Men jag tackar inte nej, det blir några tusenlappar extra så då kan jag ju samla ihop alla dem pengarna jag gjorde av med i London. Känns bra tycker jag.

Imorgon ska jag äta köttbullar och makaroner, för det blev jag vääldigt sugen på nu, bara så ni vet!

Ha det

Kommentarer
Postat av: Sannie

Om du hade superkrafter, vilken hade du helst velat ha?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback