Sunday bloody sunday!

Idag har det varit jobb i 6 timmar under eftermiddagn. Det är så himla mycket lättare och roligare att jobba när man vet att man har 100% OB så tummen upp för det.

Igår hade jag födelsedagskalas för släkt och vänner här hemma och det var riktigt lyckat. God mat, dricka och tårta blev det, så nu när jag kom hem idag och trodde jag skulle få massa gott som blivit över så har min kära familj redan käkat upp allt. FY!

Fick i vart fall väldigt många fina presenter igår i form av platta kuvert med lite smått och gott i och det tackar jag så otroligt mycket för. Och så vill jag tacka alla som kom och firade mig!=)

Högskoleprovet gick helt okej faktikst, får kanske 0,5 eller något liknande och det är jag ganska nöjd med. Var ju trots allt första gången jag gjorde det. Sen när jag cyklade hem blev jag överlycklig för att det var så fint väder och då piggnade man till ordentligt efter 7 timmar på högskolan, gott!

Jag i Koh Hai. Mamma skulle ta en fin bild på mig och då går Ali och Hasse ut och
badar i vattnet, så jag fick göra ansträngningen att klippa bort dem, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback