Party like a rockstar

Igår blev det inte riktigt som planerat på kvällen, Zara blev matförgiftad och Tove drog hem, så det blev jag och killarna som drog in till stan och La cocaracha, wohoo. Nej inte wohoo där inte utan det blev en drink sen gick jag hem och kollade på Bring it on. Men det var ganska kul ändå, även om det inte blev någon galen kväll.

Så därför kör vi ikväll igen, haha. Får se hur det går denna gången!


Idag har det ju varit hur fint väder som helst, en riktigt fin vårdag. Gick en sväng med pappa i stan och sen träffade jag några tjejer inne i stan och gick och shoppade lite för mitt presentkort på VILA. Hittade en fin tröja och två nagellack som det tog en evighet att välja ut.

Nu håller jag på att försöka torka ett vitt linne som jag vill ha ikväll, den hänger i solen på balkongen men nu kommer snart skuggan, kan man föna den tor tro?

Byebye blåbärspaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback