Naturkunskap B here I come

Igår visste jag ingenting om Nk B kursen, om jag ens skulle få börja den eller inte, vad man behövde och snåt. Nu vet jag allt. Jag börjar på måndag och nu har jag ringt runt i hela stan och letat efter läroboken jag behöver "När jorden snurrar kurs B". Och den finns inte någonstans. Jag vill ju ha den nu så jag kan börja redan ikväll efter jobbet, men nu får jag vänta fram tills tisdag i bästa fall. Och jag som ska jobba över 40 timmar nästa vecka, blir spännande att se hur detta går.

Nu blir det i vart fall kassa jobb i några timmar med mina nya fina naglar, spännande att se hur detta går också, om dem är kvar sen eller inte!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAddå, har du fixat naglarna redan?! Bild tack!

2011-04-15 @ 21:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback