Mat mat maaat

Hehe okej, tre ord som beskriver min dag, mat, sol och Nella Palm. Idag kan ni få kalla mig tjock, för idag har jag nämligen bara ätit.

Det började med sockerkaka och kaffe hos Nella vid 11 med någon timmes sol och spanskaplugg till det. Lite onyttig kan man ju få vara på sin lediga dag och vi pluggade ju faktikst samtidigt. Vid 1 gick vi in till stan och käkade varsin grekisk sallad på Hava Java. Dock tyckte ingen av oss om oliverna så halva bordet var ganska snart fullt med oliver. När vi väl var färdiga gick vi och kollade runt men ganska snabbt bestämde vi oss för att gå hem till mig och baka chokladbollar. GOTT!

Och nu har vi suttit och ätit och stekt på balkongen, jag tror att jag har bränt mig lite i ansiktet.


Kommentarer
Postat av: Daniella

gott att äta ju.. men vart är de vackra bilderna`?? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback