Jag har fått en fin TAND!

För två år sedan så ramlade jag och slog i trottoarkanten och slog ut en stor bit av min framtand. Det var inte jätte kul, typ två veckor innan studentbalen. Då fick jag en liten plastgrej så att det skulle bli snyggt igen och det blev toppen. Plasttanden flög däremot av när en liten kille råkade armbåga mig när vi brottades på dagiset jag jobbade på i Norge. Fick då gå till en norsk tandläkare och fy faan gör inte det. Fick en ny plastbit med konstig form och dessutom blev den ena framtanden kortare än den andra. Kul! Så idag skulle jag gå och skriva i papper till försäkringsbolaget för att få tanden fixad, men tandläkaren tyckte att den var så ful så han fixade den på en gång. Så nu har jag en jätte fin tand, båda är lika långa och låt oss nu hoppas att det tar många år innan denna åker av!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback