Jobb

Som jag skrev inatt så har jag fått jobb nu. Äntligen! Det är på en pub i Notting hill som heter The windsor castle, troligtvis världens mysigaste ställe, typiskt brittiskt och helt underbart. Där jobbade jag igår mellan 18 och 24 och idag ska jag jobba på The edinboro castle från 17 och framåt. Det känns sååååå bra. Lite nervöst nu bara eftersom det är ett nytt ställe, men jag kommer väl troligtvis bara få göra lite enkla saker där med idag, typ servera mat och plocka undan. Men jag klagar inte, ett steg i taget.
Har inte så bra koll på hur mycket jag kommer att få jobba och vad jag tjänar men det blir nog bra, just nu är jag bara glad att jag fått jobb. Ska ta lite bilder så ni får se hur supermysigt stället är!=)

Pussokraam

Kommentarer
Postat av: Daniella

grattis till jobbet!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback