Bring it on

Jag är ganska dålig på att uppdatera jag vet, men ibland orkar man inte riktigt ta sig tid till det (ville hellre kolla på Bring it on! Hehe). Men nu gör jag det och nu ska ni få veta vad jag håller på med.

Kan börja med mitt jobb på The Widsor Castle. En pub i Notting Hill som är huur mysig som helst. Tanken var att jag skulle ta över för en kille som skulle flytta till en annan pub men nu ska han stanna kvar så nu kommer jag inte få lika många timmar som jag var lovad från början. Nästa vecka ska jag tex bara jobba 25 timmar, lite lame men bara man kan betala hyran så!=) Igår fick jag dessutom min training nyckel till baren så ska jag få börja lära mig baren också. Fick till exempel tappa upp mian första öl igår. Ett minne för livet, haha nej men det var lite kul.
Det är en äldre man som alltid brukar ta några öl och igår så stannade han mig och sa;
"My friend the mexican guy(Miguel som jobbar i baren) thinks you're good looking. But then I said no, she is beautiful". Härlig gammal man och sådana kommentarer gör ju alltid en liite gladare.

Det verkar inte som att det blir så många helger lediga heller för den delen, än så länge har jag bara jobbat tor, fre, lör, sön och det kommer väl antagligen forstätta lite så. Men som tur är så är man i London och här är det väl helg hela veckan!?=)

I helgen så var Henke här och eftersom han fyllt år så firade jag honom med en mysig middag och sedan musikalen We will rock you. Dessutom så han vi med några timmar i spelhallen vid Picadilly och sen på söndagskvällen så bokade vi vår ASIENRESA! Så nu ska vi åka till Asien, han och jag. Nice!

Och nu ska jag börja göra mig i ordning för att åka till jobbet. Det är warehouseparty idag så tanken är att jag ska åka dit vid tolv efter jag slutat men får se hur det blir med det. Jag börjar 1 på söndag. Men den som lever får se.

Och så vill jag bara säga att jag saknar alla er därhemma VÄLDIGT mycket!

Pussokraam

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig ockå,men nu ska vi ju snart ses.

Uss M

2010-10-24 @ 20:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback