bollibooll

Vad har hänt?
Nä du, ge mig en stund så ska jag tänka efter lite.

*Igår var jag ute med tjejerna och hade en sjukt kul kväll.. eller i vart fall förfest här hemma, efter det dog det ut en aning.
*Haft grymt fint väder och gått på Covent Garden market med J och suttit och ätit och lyssnat på en riktigt bra gatumusikant i solen.
*Gått runt för mig själv i Hyde Park i solen och bara njutit av livet.
*Varit ute med J på Hawley och blivit bjuden på massa dricka av trevliga Britter.
*Skrattat, skrattat och skrattat tills vi legat på golvet i köket för vi ansträngt oss så mycket till att just skratta.
*Fikat i Camden med S och J.
*Bokat hemresa den 21 december.
*Varit på Nin intervju för att lagligt få jobba i UK.
*Ätit ett helt paket Ben & Jerry glass.
*Varit på Svenska puben med Louise och druckit svensk cider.
*Köpt en jättefin tröja på Topshop även fast jag egentligen inte har råd just nu. (men jessi ville ju ha med mig och det finns så himla många fina saker där och jag har ju inte köpt kläder på länge nu.)
*Legat hemma i sängen för att försöka bli av med mega förkylningen.
*Träffat Carro som flyttat hit.
*Ätit svenska grillchips.
*Gått runt i Camden, fikat på starbucks ( de har vääldigt goda frapuccino där) och bara varit med min boo (bilden nedan)
*Kollat lite resplaner till Asienresan.
*Umgåtts med mitt kollektiv som för övrigt är hur goa som helst!

Och imorgon ska jag jobba 17-24 sen kommer min Henrik till mig!!!
Nu ska jag sova.
Pussokraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback