I natt så ska vi visa att vi kan

Här är jag med min tigervän när jag och Jessi var ute och tog fina höstbilder i Regents park och Primrose Hill Park.

Idag blir det jobb och imrogon med och sen ska vi kolla på HARRY POTTER! Yeey äntligen. Det tråkiga är att vi missade kändispremiären som var förra veckan, jäkla skit det var ju den som vi så väldigt gärna ville gå på och se alla kändisar, men men. Igrå så firade vi Sandra med att gå ut och äta och sedan gå ut coh dansa. Det var opening för någon ny pub så vi fick en egen tequila flaska att dela på av managern haha. Efter det så gick vi till The Roadhouse och dansade. Ett sååå nice ställe som vi kommer gå till flera gånger hoppas jag på. Nej nu sak vi dammsuga och sedan blir det jobb.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken stor fin tiger,du blir ju så liten:)

Puss M

2010-11-19 @ 19:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback