heeej

Nu skickar jag en hälsning till alla mina nära och kära hemma.

Jag saknar er allihopa, men snart ses vi för det är inte så långt kvar till jul!!

Igår ringde min manager till Amanda för att få tag på mig eftersom min telefon dog under natten. Han ville att jag skulle börja redan vid 1 istället för 5 eftersom det var fint väder och massa bokningar. Söndagar är katastrof att jobba. Alla ska gå ut och äta sina söndagsmiddagar så det är kaos att jobba under dagen. På vår pub har vi börjat med table service, alltså att vi tar beställningarna vid borden istället för baren. Inte min favorit fetersom jag inte är så bra på det, har ju inte rikitgt lär mig exakt allt vi har ännu. Hur som helst så skulle jag servera vår absolut högsta chef. Kul. Men det gick bra tack och lov, mest för att mina snälla kollegor hjälpte mig med det mesta, haha.
Men det jag skulle komma till var att jag fick ihop 22 pund i dricks igår. Inte illa med tanke på att vi bara fick 2 pund var i lördags.

Här har ni mig och min kompis Jessica Björkman på Hawley arms för några veckor sedan. Hon är en vään!

Puss och kraaam


Kommentarer
Postat av: Pappa

Det var kul att läsa lite om era aktiviteter i London. Musikaler, så j-kla roligt.Det är väl det jag skulle gå på mycket om jag var i London också.

Det verkar ju inte gå någon nöd på er, ha det bra,



Pappa

2010-11-09 @ 10:00:00
Postat av: Jessi

du är en väään <3

2010-11-21 @ 19:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback