Yaaay

Klockan ær halv två och jag har æntligen fått rast. Brukar egentligen gå runt tolv så man kan sæga att min mage skriker efter mat. Det ær traktorer och lastbilar utanfør barnehagen som græver och håller på. Vi har fått en ny klætterstællning. Malin och UnnTone ær på barnehagefestival med 6 barn och jag ær ensam hær med 10. Fast Emil har hjælpt mig. Och Kristin hjælper mig lite nu. Jag ær trøtt. Och jag verkligen ÆLSKAR norska tangentbord med æ o ø, inte alls jobbbigt, inte alls..

Detta var ju ett roligt inlægg. Men ibland så får man skriva tråkiga inlægg med. Nu vet ni hur det ser ut hær på Jutul just før tillfællet. Oh happy day!

Soffan ser skøn ut. Man skulle kunna sova i den, men nu ær min rast slut. Yaaay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback