Vill inte jobba i barnehage mer

Nej, nu vill inte jag mer. Har haft en riktigt dålig dag som ni förstod i förra inlägget, ingenting har gått som det. Och som om dagen kunde blir värre så fastnade en vindruva i ett av barnens hals när vi var ute och åt. Självklart var jag ensam ute då när han kom och inte kunde andas. Fick lite smått panik och visste inte riktigt vad jag skulle göra. Gjorde allt jag visste att man skulle göra men det funkade inte så fick springa in till Ann-Kristin och precis när vi skulle ringa ambulansen så ploppade vindruvan ut TACK OCH LOV säger jag bara.

Jag fattar inte varför allt ska hända runt mig. Det har inte hänt några sådana saker på otroligt länge innan jag började och så plötsligt ska allt hända mig. Vad är det här? Ett, nästan två ambulansbesök på barnehagen på mindre än en månad. Nej, om det ska fortsätta så här så vill inte jag vara med mer.

Kommentarer
Postat av: Jess

Men gumman, det har ju inte varit ditt fel något av gångerna. Det är ju sånt som händer. Du får gå en första hjälpenkurs så kan du lugna ner dig. Du är ju bästa skrutten! Glöm inte det! ;)

2010-05-06 @ 20:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback