Jag är bäst.. ibland!:D

Gårkvällen var riktigt mysig! Maten på Fridays är alltid lika galet god (dock blev det inte på Aker Brygge utan vid Nationaltheatret) och jag käkade Jack Daniels Chicken som vanligt haha, och sedan en otroligt god äppelpaj med karamellsås och vaniljglass. Alltså hör ni hur gått det låter, det vattnas i munnen på mig nu.

Efter middagen bestämde vi oss för att ta en match i bowling och Who's the master av oss två i bowling då? Just det ja, JAG! hihihihi, min kära pojkvän var lite sur efteråt, men det berodde nog lite på att jag även vann airhockeyn som vi spelade när vi väntade. Haha, visst är det kul att spela och tävla när det går bra!

Och vet ni vad IDAG ÄR DET FINT VÄDER. Så man kanske ska ta sig ner till nån park och sola lite, det var ju några veckor sedan sist!

Det är så irriterande, att nu när man för en gångs skull har tagit många bilder så sitter jag här med en mac dator och förstår inte hur jag ska lyckas vända bilderna så de står upp. Så på grund av mina dåliga kunskaper i mac så får ni bara se dessa bilder. Men men, bättre än inget!


Kommentarer
Postat av: Sarah

HALLÅ! Var finns det discobowling någonstans?!:O

2010-05-03 @ 14:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback