Hej alla glada

Jag är sliten, trött, glad och stolt över mig själv. Idag efter jobbet och en timmes läsning på bakgården i solen så tog jag och släpade mitt arsle bort till Friskis (helt själv  och efter tre veckor) för en löptur på bandet och ett spinningpass. Fy Sören vad jobbigt det var och nu efteråt känns det så jäkla gott i hela kroppen. Plus detta så gick jag hela vägen hem och in en sväng på Kiwi men köpte ingenting vilket jag tyckte var VÄLDIGT bra gjort av mig. Applåder tack! Nej men för att vara älsig så har jag nog inte varit inne i en matbutik utan att köpa något på flera flera veckor, så jag är stolt över mig själv.

Keep up the good work - får se om detta bara var en engångsgrej eller om det varar lite längre denna gången.

Kommentarer
Postat av: Jess

Varför går man in i en matbutik överhuvudtaget när man inte ska ha något? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback