Halmstad

Yes, nu är jag hemma i regniga och kalla Halmstad. Jag som trodde att det skulle vara strålande solsken och att man nästan skulle kunna ha jeansshorts på sig, men nejdå. Hemma är jag i alla fall och det känns riktigt nice.

Mamma kom och hämtade mig igår vid bussen och sedan gick vi in till stan och fikade på Skånskan och shoppade lite på stan. Det var myspys. Efter detta åkte jag ut till Gullbrandstorp för att hälsa på mina fotbllstjejer, men självklart så är träning inställd just denna dagen så det var bara att åka hem igen. Det blir sjukt god mat och filmmys med mamma hela kvällen. En lugn och skön dag som behövdes när man precis haft feber.

Idag ska jag och pappa ta en tur till farmor och farfar och sddan laga lyxmåltid tills mamma kommer hem, tacos!

Och just ja, jag har fixat ett nytt simkort så nu kan folk nå min på min svenska mobil också! Bra va!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback