Fettkräm

Haha, jag tycker att det är ett lite roligt namn. Jag har köpt FETTKRÄM. Det låter ganska äckligt. Men jag tänkte att det kanske kunde hjälpa mig att få bort mina sår som jag har under läppen. Så, snälla låt denna fettkrämen göra underverk. Det är inte jättekul att ha en jättestor underläpp.

Det känns så konstigt att komma hem och alla runt omkring pratar extrem halländska. Jag är inte van vid detta. Så igår när jag och mamma gick i stan så gick jag och smålog för mig själv för att halländska låter så roligt. Haha, kul man kan ha! Nu vet ni det också.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Jess

I know the feeling! Hallänska är inte riktigt friskt :)

Postat av: Malin

Passa dig Jess!

2010-05-26 @ 20:47:00
URL: http://mallanbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback