xoxo

Sådär nu har man vaknat till liv lite igen efter gårdagen som förövrigt var sjukt kul. Det började med att jag åkte buss till Johanna. Hoppade av på fel hållplats och vandrade runt i cirklar för att försöka hitta rätt vilket jag inte gjorde på ett bra tag. Men tack och lov så hittade jag efter ett tag, är ju lite läskigt att gå visle i trottaberg, man vet aldrig vad man stöter på.
Väl där så blev det med andra ord med Josefine, Ia, Emma och Kegg vilket var sjukt skoj, har inte spelat det på väldigt länge. Senare kom även Olivia och Jessi och då blev det massa snack och dricka. Åkte in till stan halv tolv och gick på Caféet. Där var det några irriterande killar som hela tiden ville dansa, men min snälla brors kompisar hjälpte mig att bli av med dem! haha.

Nu ska jag snart åka till jobbet. Jobb mellan 16-21.15 idag. Stänger för första gången i år och det är både första och sista gången jag gör det i sommar och det är jag riktigt glad över. Så tråkigt att jobba kväll.

Hmm, nu väljer jag mellan att kolla på Gosip Girl och städa.. vad väljer man? Risken finns ju att folk i huset inte blir så glad om man väljer fel!=) Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

va de några jobbiga grabbar där.. fyf. synd att inte jag va där ;) vem va de som hjälpte er då? ska du till måndagsklubben i morgon? BROR

2010-07-25 @ 18:01:45
Postat av: Jess

Va bra med folk som kan hjälpa en ur jobbiga situationer. Var nog tur att du inte var där Dannyboy haha

2010-07-26 @ 09:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback