Whats the point?

Vad är det för mening med att skriva här om det aldrig är någon som kommenterar? Nä, skärpning om ni vill ha något att läsa här!

Har jobbat idag. Slutade 50 minuter senare eftersom det var totalt kaos på jobbet när jag skulle gå hem. Fick stå i kassan med mina vanliga kläder. kul info va?=)

Nu kommer snart Henke och jag, mamma och pappa ska hämta honom för att sedan åka ut till Tylösand och mysa runt och lyssna på musik för det är tydligen någon konsert på solgården idag. Vad var det dem hette nu då? Slade och någonting. Eller?

Imorgon är jag ledig så be till gudaran att det är fint väder så jag kan ha en heldag på stranden för första gången!!

PussKramKlemKos

Kommentarer
Postat av: Anonym

åå vad roligt att du skriver igen.=) de har jag saknat. är inne varje dag och kollar läget. många gånger har jag blivit besviken. ha de bra å fortsätt att skriva

2010-07-17 @ 19:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback