Waka-waka

Idag har jag haft väääärldens bästa dag. Jag har nämnligen umgåtts med en viss bästa vän som jag inte träffat på nästan ett år...  Joanna Duncalf!! Yeeey, finally kan man väl säga. Eftersom vi båda har flugit och flängt så har det inte riktigt gått att tajma ihop. Vi sås 5 minuter i julas på tågstationen men det kan man väl knapp säga att det räknades, eller?

Hur som helst så har vi träffat Joannas familj, jag har för första gången åkt bil med min vän som var bara lite läskigt, käkat på Max, handlat skor på skopunkten, men för att förstara mig så var det faktikst 50% på det ena paret och sen fick jag 10% för att jag blev kundmedlem. Så det var väl inte så farligt, eller?

Sen tog vi en sväng inom stan och kollade runt, drack en iste på Espressohouse och käkade glass på Donken. En riktigt mysig dag i min bästa väns sällskap, kan det bli mycket bättre.

På kvällen tog jag mig till Emma som hade ordnat en mysig liten tjejmiddag med god mat och fruktsallad.

Nu är jag hemma och ska snart sova. Jobbar 7-18 imorgon och direkt efter blir det min andra fotbollsträning på nästan ett år. Ska bli mycket spännande om benen orkar bära mig.

Livet är ganska bra faktiskt!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback