Tackossåkjejkväl

Idag är jag ganska glad igen. Lyckades i sista stund byta bort min kvällstid imorgon så nu ska jag bara jobba mellan 7-14 istället för 7-21.15! Yeey, jag kommer inte att dö!

Jessi skickade ett sms till mig idag på jobbet "tacoos och film med oss tjejer?" Och det är väl klart att jag sa ja. Så det blev en mysig kväll med Emma, Ia, Evve, Johanna och Jessi. Vi kollade på en as dålig film. Bekännerlser om killar, kyssar och katter jo jag vet, det hörs på namnet att den är dålig men den lät så rolig att jag inte kunde låta bli att ta med den. Haha. Det blev även tjejsnack, dans och självklart kuddkrig i bara underkläder. Vaddå? Gör inte alla tjejer så?=)

Nu hoppas vi på bättre väder imorgon och så säger vi tack och hej och GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback