Jaaaa..

Nu skriver jag äntligen igen. Eller gör ett försök i alla fall, har i nuläget inte en aning om vad jag ska skriva.

Jag kan ju berätta att jag har haft en sjukt fullspäckad vecka nu. Har jobbat varje dag i 7 till 11 timmar varje dag (förutom torsdagen) och sedan har jag haft saker för mig på kvällarna också. I torsdags firade vi mamma på restaurang och sedan, när jag klockan tio såg på mitt shema att jag inte började förns 10 dagen efter så gick jag bort till Mårtensson där det var musikquis med Jessi, Emily m familjer, sedan begav vi oss bort till fiesta, men efter en halvtimme i kön sket vi i det och drog hem. Fredagen var det jobb och sedan direkt på kalas för att fira Karins 45 årsdag. Lördagen, sjukt stressig på jobbet, slutade 14 och köpte glass för att sedan komma hem och däcka på balkongen. In i dusches göra sig i ordning sen var det födelsedagsfirande hemma för mammi. Åkte även en sväng bort till frösakull där Johan Sunesson hade 20 års fest.

Efter en sjuukt stressig dag på jobbet på söndagen så åkte jag hem, bestämde mig för att cykla till brottet och simma, kommer dit och märker att tävlingsimmarna har okkuperat hela simbasängen, lagom kul sådär så jag cyklade upp till mormor och morfar för att vänta tills den värsta regnskuren hade gått över. För jo självklart började det regna när jag för en gångs skulle ska vara duktig och träna lite. Väntar och väntar, och cyklar iväg precis när vi trodde att det äntligen hade slutat. Men gissa hur långt jag kom.. ca 200 meter sen kom det ett skyfall och jag blev lagom blöt på vägen hem. Kunde vrida ur vatten från kläderna efteråt. På kvällen fick jag jätte ont i halsen och somande på soffan halv 8. Det var den dagen det.

Måndagen var inte alls kul kan jag säga. Hade så ont i halsen att jag knappt kunde svälja, var sliten i hela kroppen och skulle jobba i 8 timmar. Sån tur är så var mamma så söt att hon kom in och hjälpte mig den sista timmen så jag kunde åka till apoteket för att få tabletter och sedan åka hem och däcka i sängen.
Men nu har det gått över lite i halsen s¨det är ju bra. Har jobbat idag också (Ja jag skriver att jag jobbar hela tiden för att jag faktikst jobbar HELA tiden, eller så känns det i alla fall) men har även varit i stan med Sarah och bland annat hämtat mina fina glasögon och fikat en halv meter lång baguette på Sandy´s. Mätt blev man ju definitivt, hade inte riktigt räknat med att den skulle vara så stor!

Nu ska jag kolla film och sedan sova min frisk tills imorgon. För imorgon ska jag jobba 10-18 och sedan kommer min älskling klockan 21 och då kommer jag vara LYCKLIG!

Kommentarer
Postat av: Sarah

hihihi, man såg ju knappt dig för baguetten!

2010-07-15 @ 16:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback