Att få dåligt samvete och sånt

Heeej!

Har varit hemma från jobbet nu i två dagar eftersom jag har haft virus i halsen och haft ont och grejer. Så jag var hos doktorn igår och han sa att jag skulle vila och inte dricka någon alkohol och grejer. Men nu ikväll har jag, mamma och pappa varit på bakfickan och käkat en hamburgertallrik och druckit öl, sedan vidare till Zigges för en cider till. Nu är jag hemma en svängom och ska byta till långbyxor för jag tyckte att det blev lite kallt. Ska träffa mina fina vänner som jag inte träffat på ååår och dar känns det som. Får väl se hur länge jag blir ute. Imorgon ska jag börja jobba klcokan 7. Hur kan doktorn med sig att säga till mig att ta det lugnt såhär mitt i sommaren. Dålig stil tycker jag, nu kommer jag ju få dåligt samvete för att jag inte följer hans råd. Men jag ska följa mitt egna råd till att bli helt frisk. Att skratta och ha kul i goda vänners sällskap. Så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback