It's friday I'm in love!!!

Idag är det FREEEDAG!!! Nej, egentligen lördag för klockan är över tolv höhö. Sitter hemma med två gutter som precis kommit hit från Halmstad. Ganska oväntat då vi fick reda på detta under dagen.
Trots detta så har jag hunnit med en senvakt idag, hem för att ta det lugnt, tröttnat på lugnet och gått bort till jessi o co för att kolla film och snacka lite. Mys! Men nu denna helgen har man plötsligt två killar, eller nej fyra eftersom de andra två är hos Sarah och hon jobbar imon... vad gör man med fyra killar i Oslo? Hjälp!

Igår hände det ännu en rolig sak! Jag var på skidskola. Awsome var det. Alltså skidskola med barnen var det, jag bestämde mig inte för att gå helt alene! Jag blev tillfrågad en halvtimme innan vi skulle åka och var inte jätte glad i tanken eftersom jag inte är en hejjare på skidor. Men det var riktikgt roligt. Jag och Malin ramlade fler gånger än barnen och efteråt så somnade vi båda på bussen.. Och vi ska kalla oss Barnehage assistenter.

Och vet ni vad.. idag när jag städade på barnehagen och sopade under bordet så fann jag hårtussar. Detta betyder att någon av våra älsklingsbarn har klippt av oss en del av håret. Härligt! Hoppas ingen märker det, eller Malin?!=)

Nej nu är jag trött och ska sova. Hade tänkt kolla upp Friskis och Svettis imon med Jessi, men vet inte riktigt om jag kan nu om jag sak vara barnvakt!

HA DE PÅ BADET DIN GAMLE SJOKOLADE!

Kommentarer
Postat av: Gittan

Hej Alle, nu på lördags morgonen fick jag för mig att kolla några Face book och skriva några hälsningar.

Läste att du fått gäster, det är väl kul.

Här i Stockholm har vi ett vinterland -15 minst en halv meter gnistrande snö, och solen är redan framme. Men det värsta är alla snövallar man måste ta sig över.Snöröjningen är väl inte den bästa.

Det blir till att klä på sig varmt och gå ut.

Många kramar till dig från Gittan

2010-01-30 @ 09:52:11
Postat av: Anonym

Eh, skit i ungarnas hår. Har vi någonsin brytt oss om de där älsklingsbarna? Va? ;)

2010-01-31 @ 15:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback