Heeeeelg!

Igår bestämde jag och Henke oss för att gå på bio. Eller han frågade om han fick bjuda mig och då kan man ju helt enkelt inte säga nej!=) Sherlock Holmes blev det och den var riktigt bra tycker jag, jag gillar den typen av filmer.
Filmen var färdig redan klcokan 20.00 så vi bestämde oss för att dra ihop till party hos Henke och C/O, vilket blev riktigt trevligt. Gutterna visade mig ett asroligt klipp som även jag tänkte dela med mig av.  Där har vi min humor!

Men nu funkar såklart inte internet så bra, typiskt. Ni får se den en annan gång då.

Idag följde jag med Henke, Viktor och Phil in till stan. Har gått igenom alla Oslos spelaffärer med tre spelnördar, kan tänka mig att det är ungefär så killar tycker om att gå runt i klädaffärer med tjejer! Åkte hem med trikken och fick ett lysrör i huvudet och nu sitter jag här. Kajsa ska klippa mig och falk senare och ikväll blir det party hos Adam. Ska bara hinna vakna lite till innan jag aktiverar mig!=)

Och vet ni vad, om jag vill så kan jag få stanna på min barnehage fram till sommarn!!!!!!:D:D:D Jag blir så glaaaaaaaad!

Oj Herre Gud jag klarade att skriva ett helt inlägg nu =) Hejja mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alexandra!! JAG VILL ATT DU SKA VARA KVAR MED MIG PÅ DEN DÄR JÄVLA BARNEHAGEN :D :D haha

2010-01-17 @ 12:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback