jeg liker ikke å va syyyyk!

Yes, jag är sjuk. Eller syyyk som vi säger här i Norge. Det började i lördagskväll, hade kommit till Sarah o C/O och började känna ett svagt illamående. Försökte ignorera det, men ganska snart isåg jag att det var kört. En halvtimme senare var jag påväg hem när alla vänner och älskling var påväg på party. Bajs på det!!
Ringde mamma och pappa på skype och sedan var det kört. Tillbringade natten framför toan och hela söndagen i sängen. Har mått illa hela dagen idag men har äntligen lyckats få i mig lite mat. Får blir hemma imorgon också. Jag förstår inte varför jag ska bli så sjuk hela tiden nuförtiden. Jag brukar ju klara mig ifrån sånt här ganska bra!

Nu ikväll sitter jag och kollar på idrottsgalan. Jag fullkomligt älskar denna gala. Jag är inte världens mest sportintresserade, men jag tycker det är så roligt att kolla på hur duktiga idrottsmän och kvinnor vi har i Sverige. Jag blir så STOLT!:D Det är så sjukt kul att se en svensk göra mål i fotboll och hockey, en svensk som kommer först i mål i alla dessa skidsporter, cykling, löpning. Alla som tar medaljer i friidrotten, alla världsrekord. Åh, jag tycker att det är så kuuul!=)

Men mest kul tycker jag att det är att se hur otroligt duktiga svenskar vi har inom sport för funktionshindrade. Där blir jag verkligen stolt, jag STOLT är vad jag blir! Dem är ju så jäkla grymma! Hej och hå, ja det är vad jag tycker!

VAD FAN GÖR DOM NUUUU!!

Och jag tycker att det är kul att sverige hånar Norgelandet!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jeg liker de ikke å!:(

2010-01-18 @ 23:24:59
Postat av: Anonym

Skönt att du är bättre. Det blir så när man jobbar på dagis, snart har du fått alla basilusker.

Puss M

2010-01-19 @ 19:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback