Vet ni vad!!

Igår när jag kom hem så såg det så sjukt jävla äckligt grisigt ut i vår lägenhet för att säga det så. Och vet ni vad som hände då? Jo, JAG började att städa. JAG!:D Och fan vad jag städade. Det tog över två timmar att plocka iordning kläder och tallrikar och skit och då hann jag inte ens dammsuga eller något!
Förstår inte riktigt vad som hänt med mig, men jag försöker nog hålla igång så mycket som möjligt för att slippa tänka på saker som jag inte vill och orkar tänka på.

Jag har i alla fall dammsugit och torkat golven idag så nu är det bara kajsas och falks två stora klädhögar som tar upp våra fotöljer!=)

Jaha, detta var ju kul. Vad ska man göra nu då?

Kommentarer
Postat av: Jess

Du är så duktig så min älskade lilla skrutt! Det andra löser sig så småningom ska du se. Puss och kram på dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback