mail

Jag hittade ett gammalt mail som jag skickade till min syster när vi var i Thailand förra året. Fy tusan vad kul det var och jag är bergis på att mamma o co har det precis lika bra nu. Så jag är bara lita avundsjuk när jag sitter i min säng och drömmer mig bort.

Mailet handlar om hur våra första 24 timmar såg ut och hur dumma turister kan vara. Hoppas det gått bättre för dem detta året och att de inte litat på tuktuk-förare och inte sett alltför många lucky buddah!=)



Hejsvejs

Nu har vi fatt ner bade zingah och drinkar efter en hard dag med en massa tuktuk.
(Lurade svenskar!)
Det blev en orangeaktig klanning, otroligt fin!
Niklas prutade som fasen men har inte kopt nagot annu... idiot!
Hasse har kopt en mossa.. idiot!
Anders tappade saftybox nyckeln i en tuktuk.. idiot!
Daniel stallde klockan pa 9 svensk tid, alltsa 6 timmar forsent.. idiot!
Tur att vi tjejer ar med!!!



Jag vill också åka utomlands..

Kommentarer
Postat av: Jess

Haha, jag läste det inlägget som jag gjorde den dagen jag fått det mailet. Så klockrent skrivet. Skrattar än idag när jag läser det. men jag tror det gått bättre för dem i år :)

2010-02-21 @ 19:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback