Vardag nummer 4 denna veckan

Har väl inte speciellt mycket att säga egentligen. Har ont i nacken och ryggen, är uttåkad och rastlös och det är bara OS på tv som inte är speciellt underhållande just nu.  Nej, just nu klockan 21.12 torsdagen den 18 februari 2010 så är Alexandra ek inte så pigg och glad.
Vi var 10 barn på 4 vuxna idag, lagom najs!

I morgon är det fredag däremot, det är en dag som jag tycker om. Studenterna på vår barnehage ska sluta, vilket i och för sig är booring, men de har gjort någonting speciellt till imorgon som jag är nyfiken på. Hoppas det är något gott!=)
Dessutom så är det party imorgon. Avskedsparty! Det blir nog kul! Och det är helg! Jag ska nog slinga mitt hår lite ljusare i helgen.. eller Kajsa ska göra det om vi hittar någon bra färg. Spännande!

All snö har typ kommit tillbaks och det är nog en av anledningarna till varför jag är bitter idag. Jag vill ha vååår!

Ciao!

Och jag saknar min pappa!=)

Kommentarer
Postat av: Gittan

Hej på dig.

Läste i din blogg att mitt brev har kommit fram, det var ju jätteskönt att höra.

Man vet ju aldrig med posten.

Fick just samtal från din mammas kusin Marie i Halmstad, hon hälsade så gott till dig.

Många kramar till dig från Gittan

2010-02-19 @ 09:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback