Vad skjer da?

Job idag mellan 7.15-14-45, hem snabbt som fan och äta åka tillbaks till jobbet för personalmöte, ibland älskar man sitt liv! Nästa månad är jag i alla fall senvakt så jag slipper fördriva tiden mellan jobbet och mötet. Gött om man ska vara lite positiv!=)

När jag var påväg till jobbet för andra gången idag så fick jag sjukt ont i min tinning och sen när jag väl stressat fram så blev jag helt slut i hela kroppen och höll på att slockna och kroppen blev typ helt avdomnad.. Läskigt!

Funderar på att gå och lägga mig, men först måste jag laga mat, det blir kycklingsallad utan kyckling för jag har glömt att tina en. Men det är gott ändå.

Sverige ligger just nu sjua i skidskytte och jag har kollat på vem vet mest?! Vad händer? Ingen after work blev det idag för min del i alla fall!

Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Jess

Va bra, för jag älskar dig också!

Och du, var rädd om dig. Jag vill gärna han min skrutt hemma hel i påsk :)

2010-02-24 @ 16:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback