Våååår

Jag vill ha vååår!

Igår så bestämde jag och Kajjan oss för att färga mitt hår. Åkte in till OsloCity och köpte färg och hamnade inne i provrummen på HM med massa fina vår kläder. Jag köpte ett par sjukt snygga shorts och en tröja. Synd bara att man inte kan använda det förns om typ 3 månader. Haha, men vi var i alla fall lyckliga när vi stod och såg oss i speglarna och drömmde oss bort till värmen.

Åkte hem, käkade och sedan skulle håret slingas. Tvättade håret och läste sedan på förpackningen att man inte skulle göra det innan för att man skulle njuta av doften från färgningen. Njutning in my ass, vi kunde knappt andas. Men men, vi märkte att jag köpt fel färg då det inte fanns någon sån där mössa i. Men det struntade vi i och färgade hela håret i stället. Och när vi sedan sköljde ut det så sa kajsa att det såg rött ut. DET ÄR INTE RÖTT, det blev faktikst helt okej! Lite ljusare och bar lite rödaktigt!

Jag har ätit ägg och bacon och stekt potatis nu, det var gott. Förhäxad är på tv men nu börjar celeber sellskap, det är det vi tittar på här. Tror Henke blir överlycklig när han kommer!

Imon kommer Zara och hälsar på med grillchips, behöver jag säga att jag är glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback