Sunday and I'm tired!

Hejhej hallå bloggen! Jag sitter nu hemma i lägenheten själv och gör ingenting vettigt alls. Skulle ha hoppat in i duschen för en timme sedan men jag sitter fortfarande framför datorn. I helgen har ZARA varit här och det var varit sjukt skoj måste jag säga. I fredags hämtade jag, Sarah och Matilda henne på stationen och gick hem till deras lägenhet och skulle ta det lugnt och äta GRILL OCH DILL CHIPS som Zara så snällt tagit med från Sverige (Norge har ju bara 3 smaker). Men när vi kom hem så hade killarna förfest så vi joinade dem, dock utan dricka. En heeelt okej fredag!
LÖrdagen vaknade vi, käkade frukost och jag och Zara åkte in till stan och kollade runt lite. Det var ett jävla skitväder så det fick bli en tur i massa affärer på OsloCity, en sväng på Karl Johan och en snabbis till grönland och köpa nudlar. Träffade även en bakis jessi och ia och var hemma och tog det lugnt.

På kvällen käkade vi awesome pasta och pastasås som Zara tagit med och sedan gjorde vi oss i ordning för att dra på ROCKFEST! Där hade vi det trevligt med lite nytt folk. Bestämde oss sedan för att dra in till stan och träffa våra män och träffade även massa annat folk på vägen. Vi hade sjukt kul på vägen men vi gick aldrig in någonstans på grund av missuppfattningar och tjafs. Det blev i stället en lång promenad hem till bygdöy allé där alla vi 9 (eller i alla fall jag) somnade vid halv 4 tiden. Kul kväll!

Gick till Donken halv 11 imorse, en halvtimme innan det öppnade. Invaderade Ida och Fanny när vi väntade, käkade mat, åkte hem till Sarah och chillade och kollade på tv. Åkte och lämnade Zara på bussen och nu sitter jag som sagt här. Bra helg skulle jag vilja säga!=)

Och här kommer lite fina bilder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback